معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برآوردها نشان می‌دهد که ۱۰۰ درصد مدارس شهری استان کرمانشاه دارای نمازخانه هستند.
کد خبر: ۴۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 06 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، محسن شاه حسینی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با بیان اینکه برآوردها نشان می‌دهد 
۱۰۰ درصد مدارس استان دارای نمازخانه هستند، گفت: ۲۱۲۸ آموزشگاه شهری در سطح استان وجود دارد که ۱۰۰ درصد این تعداد دارای نمازخانه هستند.

وی با اشاره به سند توسعه اقامه نماز مدارس، افزود: در قالب این سند باید نمازخانه‌های مدارس توسعه پیدا کرده و نماز در تمامی مدارس اقامه شود.

شاه حسینی از فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان یکی از فعالیت‌های جذاب در امور تربیتی اشاره و اظهار کرد: آموزش و پرورش در حوزه قرآن بر توسعه فعالیت‌های حفظ و قرائت تأکید دارد.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به فعالیت دارالقرآن‌های آموزش و پرورش اشاره و بر توسعه کمی و کیفی این مراکز نیز تأکید کرد.

وی در پایان اظهار کرد: ۵۰۰ مدرسه روستایی در سطح استان از نمازخانه برخوردار هستند و این تعداد با احتساب مدارس روستایی دارای فضا و امکانات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار